4-Xtremes, 19. Bölüm: Engellerle Adriyatik geçişi

Dizi: 4-Xtremes – The World Tour

Feribota selam!

En yeni maceralarında Andrea ve Mike'ın sabırları zorlanıyor. Peki neyle mi ödüllendiriliyorlar? Okuyarak merakınızı giderin!

Korona testinden sonra manzaralı kamp: Andrea ve Mike, Yunanistan'dan ayrılmadan hemen önce güzel bir yer daha buldu.

Son seferde bizi bir sonraki hedefimizden ayıran üç Corona testi ve bir haftalık karantinadan bahsettik. Şimdi testleri başarıyla geçtik ve ara hedefimize ulaştık. İtalya'dan 'Buongiorno'!

Buraya gelmeyi nasıl mı başardık? Yunanistan'da en kuzeye doğru gittik; Roma tarihinin kanıtları olan antik şehir Nikopolis yakınlarındaki su kemeri kalıntılarına kısa bir gezi yaptık. Yanya şehrinde ise ilk testimizi yaptırdık.

Adriyatik Denizinin iki tarafında Roma kalıntıları ve aralarından başarılı bir geçiş.

Feribot gidiyor. Belki.

Sonuçlar bir sonraki akşamüstü elimizde olacaktı; bu yüzden şehrin üst kısmında kamp yaptık. Şaşırtıcı bir şekilde yaklaşık 500 metre yükseklikte deniz kenarındakinden daha sıcak bir hava vardı. Negatif sonuçlar elimize ulaştıktan sonra gece feribotumuzun yola çıkacağı İgumeniça'ya ışınlandık.

Sevinçle bir dondurma aldık ama aniden iştah kaçıran bir e-posta geldi: Yunanistan tarafında grev vardı; feribot iptal edilip bir sonraki güne ertelenmişti. O da belki. Aman ne güzel! Aslında gecikme bizim umurumuzda değil ama testler geçerliliğini kaybedecekti. Testler en fazla 48 saat öncesine ait olmalıydı. Gişedeki görevli yardımcı olamıyordu yani geriye sadece beklemek kalmıştı.

Boşluk doldurmak için yolculuk.

Liman yakınlarında bir gece geçirdikten sonra beklediğimiz bilgi: Feribot kalkacaktı. Axor'umuz gibi araçlar çok sayıdaki yük kamyonundan daha kısa oldukları için boşluk dolduran araçlar olarak kullanılıyorlar. Böylelikle gece yarısından hemen önce gemiye binen son yolcular arasında yer aldık.

Geceyi bir kamarada geçirdik ve saat 8'de Brindisi limanına vardık. Gümrük memuru üstyapının içine şöyle bir baktı ve hiçbir belge sormadı. Dediğimiz gibi: Buongiorno Italia!

Burada seyahatimize devam etmek için "çizmeyi" geçmemiz gerekiyor. Ancak acelemiz yok ve bir sonraki hedefimizi söylemekten kaçınıyoruz. Biliyorsunuz: Hala iki test ve bir haftalık karantina süreci var. Bize şans dileyin!

4-Xtremes – The World Tour.

Benzersiz bir yolculuk.

Andrea ve Mike Kammermann Axor'ları ile üç yıldır yollarda. "4-Xtremes - The World Tour", iki İsviçrelinin 2020'nin ortalarında çıktıkları ve RoadStars topluluğuyla paylaştıkları yolculuğun sloganı! Güncel kalın ve macera çiftinin gittiği nefes kesici yerlerden hiçbirini kaçırmayın.

"4-Xtremes – The World Tour" serisinin güncel bölümlerini burada bulabilirsiniz.

Güney Amerika'ya geçmeden önceki yolculuğun seyrini burada bulabilirsiniz.